Norite paklausti? +370 5 260 3181
Patalynė internetu

Grąžinimo politika

Кokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Jeigu Jūs esate nepatenkinti įsigytomis prekėmis, jas galite grąžinti per 14 dienų nuo jų pristatymo.

Norėdami grąžinti ar pakeisti prekes per OMNIVA spausti čia GRĄŽINIMAS PER OMNIVA. Kitais atvejais susisiekite elektroniniu paštu [email protected], kuriame nurodykite užsakymo numerį, prekės kodą, pavadinimą, kiekį, grąžinimo priežastį. 

Grąžinti prekes galite jeigu jų nenaudojote, neskalbėte, nelyginote, prekės yra nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos, higieniškumo, yra pilnos komplektacijos ir turite visas originalias prekės pakuotes bei etiketes. Čiužinių, antčiužinių, pagal individualų užsakymą, nestandartinio dydžio pagamintų prekių grąžinti negalima.

Grąžinamas prekes galite pristatyti (grąžinimo pristatymo būdai):
1. Patogiausia - grąžinti per OMNIVĄ, užpildykite grąžinimo formą ir atsiųskite per jums patogų Omniva paštomatą.
2. Jums patogiu kurjeriu* arba atvežti patiems adresu, Kalvarijų g. 135, LT-08221, Vilnius.
3. Susitarus su mumis, galime atsiusti kurjerį, kuris paimtų grąžinamas prekes iš Jūsų.
* Negalioja siunčiant Lietuvos Paštas, registruota ar neregistruota siunta, nes prekės nėra pristatomos mūsų adresu, o jų paimti iš pašto skyriaus neturime galimybės.

Grąžinant prekes visais atvejais Pirkėjas privalo užtikrinti saugų prekių supakavimą, kad originali prekės pakuotė ir pati prekė nebūtų pažeista transportavimo metu. 
Grąžinant kokybiškas prekes - siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Gavus prekes įvertinsime jų kokybę ir per 15 darbo dienų nuo grąžintų prekių gavimo dienos, grąžinsime už prekes sumokėtus pinigus.

Prekės kurių negalite grąžinti:

Visi čiužiniai ir antčiužiniai.
Prekės, kurios yra pagamintos pagal Jūsų specialius matmenis (ne standartinių matmenų) yra negrąžinamos. Pavyzdžiui: nestandartinio dydžio čiužiniai, antčiužiniai, čiužinių užvalkalai, patalynės užvalkalų komplektai, paklodės.

Svarbu! Pirkėjas prekes grąžina savo lėšomis arba, jam pageidaujant, Pardavėjas gali iškviesti kurjerių tarnybą, už kurios paslaugas klientui bus išrašyta sąskaita.

Dėmesio! Jeigu už prekę mokėjote nuolaidos kuponu, tai grąžinamas kuponas, bei papildomai sumokėta suma. Dovanų kuponai į grynuosius pinigus nekeičiami.

Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Jeigu Jūs įsigijote nekokybiškas, su defektais prekes arba gavote prekes, kurių Jūs neužsakėte, jas privalome pakeisti.

Norėdami pakeisti prekes, susisiekite elektroniniu paštu [email protected], kuriame nurodykite užsakymo numerį, prekės kodą, pavadinimą, kiekį, grąžinimo priežastį.
Dėl nekokybiškų prekių galima kreiptis per 14 darbo dienų.

Prekes galite atsiųsti mūsų nurodytu adresu arba prekes mes paimsime patys.
Grąžinant prekes Pirkėjas privalo užtikrinti saugų prekių supakavimą, kad originali prekės pakuotė ir pati prekė nebūtų pažeista transportavimo metu.

Prekių pristatymo išlaidas kompensuojame.

Nekokybiškas prekes galime pakeisti kitomis kokybiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus. Įsipareigojame per 15 darbo dienų nuo grąžintų prekių pristatymo grąžinti sumokėtus pinigus.

Užsakymo nutraukimo procedūra

Atlikus užsakymą gausite patvirtinimą elektroniniu paštu, kurį nurodėte darant užsakymą.

Norėdami nutraukti užsakymo vykdymą, informuokite mus elektroniniu paštu [email protected] arba telefonu +370 5 260 3181 bei nurodykite užsakymo numerį.